Effektiv administration

Enklare hantering av inköp och prenumerationer. Samla allt på ett ställe och få bättre överblick över kostnader. Delegera ansvar till rätt personer och undvik automatiska förnyelser. 

Optimerad fakturering

Få samlingsfakturor för era köp eller uppdelat per avdelning. Skräddarsydd fakturering efter er organisation. Få kvitton och fakturahistorik samlat. Minska kostnader och antalet fakturor.

Ökad kontroll

Samla medarbetares prenumerationer och få bättre ekonomisk överblick. Få kontroll och administrera era prenumerationer och inköp mer kostnadseffektivt. 

Dela på ansvaret

Fördela kostnadsansvaret efter er organisationsstruktur. Förenkla ekonomihanteringen och administrera kostnader rätt från början.

Fördela kostnader

Ska flera företag, avdelningar eller kostnadsställen dela på kostnaden? Dela upp kostnader efter den struktur som passar er. Fördela kostnaden och eliminera internfakturering.

Flexibilitet och support

En support för samtliga ärenden, med en genomsnittlig svarstid på 5 minuter – få hjälp med alla prenumerationsärenden av samma supportfunktion. Snabb och effektiv hjälp via mail, telefon och chatt.